KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 11°C
Pręd. wiatru: 6 km/h
Ciśnienie: 1011 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 

Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz:
Podinspektor ds. Informatyki


Wymagania niezbędne, które powinien spełniać kandydat:

  1. wykształcenie wyższe informatyczne lub średnie informatyczne,
  2. w przypadku wykształcenia średniego - trzyletni staż pracy na stanowisku o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku pracy,
  3. dobra znajomość zagadnień informatycznych oraz obsługi oprogramowania,
  4. co najmniej podstawowa znajomość języka PHP, HTML, Java Script oraz bazy danych MySQL,
  5. znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, Linux oraz pakietów biurowych Microsoft Office, OpenOffice,
  6. dobra znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz sieciami,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (informacja z KRK),
  8. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
  10. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów Finn 8 SQL,
  2. znajomość języka angielskiego,
  3. znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych osobowych,
  4. umiejętność samodzielnego, pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,
  5. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
  6. umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność.

Wymagane dokumenty:

  1. CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, itp.,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. informacja z Krajowego Rejestru Karnego,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku pracy,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

Zakres zadań na stanowisku:

  1. zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania, dbanie o utrzymanie ciągłości pracy,
  2. dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów oraz sprzętu komputerowego,
  3. instalowanie oprogramowania, nadzór nad jego właściwym i prawidłowym wykorzystaniem na poszczególnych stanowiskach,
  4. prowadzenie ewidencji oprogramowania,
  5. planowanie i współtworzenie sieci informatycznej w urzędzie, przenoszenie i podłączanie stanowisk roboczych oraz urządzeń peryferyjnych, właściwe rozmieszczanie sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami organizacji pracy,
  6. zapewnianie utrzymania sprzętu komputerowego w dobrym stanie technicznym, w tym wykonywanie przeglądów,
  7. zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
  8. wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego.
  9. aktualizacja strony internetowej Miasta i Gminy Siewierz,
  10. aktualizacja strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej,
  11. szkolenie pracowników urzędu w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  12. współpraca z pracownikami w poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór - Informatyk" na adres:
Urząd Miasta i Gminy Siewierz, 42-470 Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16. Termin składania ofert upływa w dniu 29 kwietnia 2011 r. o godzinie 15-tej. Złożonych ofert nie odsyłamy.

BURMISTRZ

mgr Zdzisław Banaś


Siewierz, dn. 14 kwietnia 2011 r.




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39258292
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.