Od 1 lipca 2013 r. właściciele nieruchomości zobowiązani są do wnoszenia opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Miesięczną opłatę należy wnosić bez wezwania, w terminie do 15 dnia każdego miesiąca z dołu za dany miesiąc, w którym powstał obowiązek ponoszenia opłaty. Przykładowo: opłatę za miesiąc lipiec 2013 r. należy uiścić do dnia 15 sierpnia 2013 r., itd. Opłatę za odbiór i zagospodarowanie odpadów można uiszczać w następujący sposób:
-
przelewem na rachunek bankowy Gminy Siewierz,
-
u Sołtysów poszczególnych Sołectw,
-
w kasie Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, przy ul. Żwirki i Wigury 16.
Nr rachunku bankowego do wpłaty należności pieniężnych z tytułu opłaty za wywóz odpadów komunalnych:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział w Częstochowie
25 1050 1142 1000 0023 9997 3466
Tytułem: opłata za odbiór i zagospodarowanie odpadów (z podaniem miesiąca za jaki jest uiszczana)
Odbiorca:
Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz