BRM. 0052 – 26/08
Sz. Pan/ Pani …………………………
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zmianami)
z w o ł u j ę
w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz
- s a l a p o s i e d z e ń
w dniu 27 listopada 2008 roku o godz. 14 00
S E S J Ę
Rady Miejskiej w Siewierzu
z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Przewodniczącego o pracach Rady i komisji problemowych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
6. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
7. 1. zmian w budżecie gminy na rok 2008,
7. 2. podatku rolnego,
7. 3. określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
7. 4. zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków w roku 2009 na terenie Gminy Siewierz,
7. 5. zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Miasta Siewierz,
7. 6. uchwalenia Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych, eksploatowanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Zawierciu na lata 2009 – 2010 na terenie Gminy Siewierz,
7. 7. najmu lokalu użytkowego,
7. 8. przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Siewierz z Organizacjami Pozarządowymi i innymi organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2009 rok”.
8. Problematyka sołectw.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Wolne wnioski.
11. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Siewierzu
Barbara Bochenek