Siewierz, dnia 16.09.2008 r.
BRM. 0052 – 24/08
Sz. Pan/ Pani …………………………
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zmianami)
z w o ł u j ę
w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz
- s a l a p o s i e d z e ń
w dniu 24 września 2008 roku o godz. 14 00
S E S J Ę
Rady Miejskiej w Siewierzu
z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Przewodniczącego o pracach Rady i komisji problemowych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
6. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
7. 1. przyjęcia wyników analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i oceny postępów w opracowaniu planów miejscowych Gminy Siewierz;
7. 2. zmian w budżecie gminy na rok 2008;
7. 3. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
7. 4. przyjęcia przez Gminę Siewierz zadania z zakresu właściwości Województwa Śląskiego p.n. „Opracowanie projektu przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 793 z drogą powiatową nr S 4736 i budowy ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 793 w miejscowości Żelisławice”;
7. 5. weksla „in blanco” jako zabezpieczenia prawidłowego i terminowego wydatkowania środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej na zadania pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojkowicach Kościelnych”;
7. 6. przyjęcia Gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Siewierz na lata 2008 – 2011.
8. Informacja nt. analizy oświadczeń majątkowych za 2007 rok.
9. Problematyka sołectw.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski.
12. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Siewierzu
(-) mgr Barbara Bochenek