Siewierz, dn. 15 listopada 2016 r.
BRM.0002.21.1.2016
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.)
z w o ł u j ę
w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz
– s a l a p o s i e d z e ń
w dniu 24 listopada 2016 roku o godz. 1400
XXI SESJĘ
Rady Miejskiej w Siewierzu
z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Informacja Przewodniczącego o pracach Rady i komisji problemowych w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
6. 1. |
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości, |
6. 2. |
zmian w budżecie gminy na rok 2016, |
6. 3. |
zmian w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2016 – 2024, |
6. 4. |
przyjęcia „Programu współpracy Gminy Siewierz z organizacjami pozarządowymi i innymi organizacjami, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2017 rok”, |
6. 5. |
przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Miasta i Gminy Siewierz na 2017 rok, |
6. 6. |
zasad udzielania dotacji celowej osobom fizycznym oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania. |
7. Problematyka sołectw.
8. Interpelacje i zapytania radnych. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne wnioski.
10. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Siewierzu
(-) mgr Barbara Bochenek
Informacja o posiedzeniach komisji
W dniu
24 listopada 2016 r. o
godz. 13.00, w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, odbędzie się posiedzenie następujących komisji problemowych:
- Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego,
- Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego,
- Komisji Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska.
Tematem posiedzenia będzie zaopiniowanie projektów uchwał przygotowanych na sesję Rady Miejskiej.