KONTRAST:
Białe litery na czarnym tle Źółte litery na czarnym tle Czarne litery na źółtym tle
ROZMIAR TEKSTU:
A  A+  A++
KOLORYSTYKA:
DOMYŚLNY WYGLĄD

Oficjalna strona Miasta i Gminy Siewierz, Data: ,
Siewierz
Pogoda Temperatura: 21°C
Pręd. wiatru: 9 km/h
Ciśnienie: 1012 hPa
Deszcz: 0,0 mm


 
ZLOT FOOD TRUCKÓW NA RYNKU W SIEWIERZU - WEEKEND 13 I 14 MARCA

W dniach 13-14 marca br. na siewierskim rynku zaparkują najlepsze food trucki z całego kraju, aby zaprezentować swoje smakowite menu. Serwowana będzie kuchnia z czterech stron świata. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem obowiązujących wytycznych sanitarnych i przeciwepidemicznych w formule na wynos. Czekają nas dwa dni wyśmienitych doznań kulinarnych. Sprawdź na: https://www.facebook.com/events/321302462625416?active_tab=about

< MAJ 2024 >
ND PN WT ŚR CZ PT SO
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Data rozpoczęcia: 2021-03-14 12:00
Data zakończenia: 2021-03-14 20:00
Lokalizacja wydarzenia:
Rynek w Siewierzu

KAMERA INTERNETOWA - SIEWIERZ - RYNEK
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
eUrząd
ePUAP
SEKAP
Związek Powiatów Polskich
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Poradnik ekologiczny
Brynica to nie granica

 
 


BRM. 0002.29.1.2013
 
Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami)
 
z w o ł u j ę

w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz

– s a l a   p o s i e d z e ń

w dniu 28 marca 2013 roku o godz. 14:00

XXIX SESJĘ

Rady Miejskiej w Siewierzu

 

z następującym porządkiem obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja Przewodniczącego o pracach Rady i komisji problemowych w okresie między sesjami.
  5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
  6. Sprawozdanie z działalności Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu za 2012 rok.
  7. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu za 2012 rok.
    7. 1. podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu za rok 2012.
  8. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
    8 1. zmian w budżecie gminy na 2013;
    8 2. zmian w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2013 - 2018;
    8 3. wyodrębnienia w budżecie gminy na 2014 rok środków stanowiących fundusz sołecki;
    8 4. przyjęcia Statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Siewierzu;
    8 5. przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Siewierz;
    8 6. wyrażenia zgody na dzierżawę budynku gminnego wraz z częścią nieruchomości gruntowej;
    8 7. skargi na działalność Burmistrza Miasta i Gminy Siewierz;
    8 8. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Miasta i Gminy Siewierz na 2013 rok;
    8.9. przyjęcia sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012;
    8.10. zasad udzielania dotacji celowej osobom fizycznym, wspólnotom mieszkaniowym, osobom prawnym, przedsiębiorcom, jednostkom sektora finansów publicznych będących gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi, oraz trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania;
    8.11. wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu;
    8.12. wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności gruntowej;
    8.13. określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta i Gminy w 2013 r.”;
    8.14. uchwalenia „Aktualizacji Programu Ochrony Środowiska dla Miasta i Gminy Siewierz na lata 2013 – 2016”;
    8.15. uchylenia Uchwały Nr XXVII/233/12 Rady Miejskiej w Siewierzu z dnia 20 grudnia 2012 roku w sprawie przyłączenia Miejsko-Gminnego Centrum Sportu i Turystyki w Siewierzu do Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Siewierzu oraz nadania statutu samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejsko-Gminne Centrum Kultury Sportu i Turystyki w Siewierzu.
  9. Informacja o stopniu realizacji Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Siewierz na lata 2004 – 2015 w 2012 roku.
  10. Problematyka sołectw.
  11. Interpelacje i zapytania radnych. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  12. Wolne wnioski.
  13. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca
Rady Miejskiej w Siewierzu
(-) mgr Barbara Bochenek



Informacja o posiedzeniu Komisji

W dniu 25 marca 2013 r. (poniedziałek) o godz. 14:00, w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy Siewierz, odbędzie się wspólne posiedzenie następujących Komisji problemowych:
  • Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego,
  • Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Bezpieczeństwa Publicznego,
  • Komisji Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska
Tematem posiedzenia będzie zaopiniowanie projektów uchwał przygotowanych na najbliższą sesję Rady Miejskiej w Siewierzu.




Budżet Gminy
Podatki lokalne
Uchwały Rady Miejskiej w Siewierzu
Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy
Zamówienia publiczne
Komunikaty i obwieszczenia
Śląski Urząd Wojewódzki
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Geoportal
Komenda Powiatowa Policji
Państwowa Straż Pożarna
Geoportal powiatu będzińskiego
Informator o dotacjach UE
Miejsko Gminne Centrum Kultury, Sportu i Turystyki
Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
Starostwo Powiatowe w Będzinie
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne "Niwy"
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siewierzu
Copyright © Urząd Miasta i Gminy Siewierz Licznik odwiedzin: 39250910
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że serwis internetowy www.siewierz.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies w przeglądarce internetowej oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na zapisywanie plików cookies prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.